[ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″][ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″][ultimate_spacer height=”25″ height_on_tabs=”25″ height_on_tabs_portrait=”25″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″][ultimate_spacer height=”25″ height_on_tabs=”25″ height_on_tabs_portrait=”25″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″]

Van lineaire naar 

exponentiële groei voor jouw bedrijf!

Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe deze ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in deze inspiratiesessie.

Je hebt vast al gemerkt dat:

[ultimate_icon_list][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-check” icon_color=”#38b576″ content_font_size=”desktop:18px;” content_line_ht=”desktop:32px;” content_font_color=”#262626″]De technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-check” icon_color=”#38b576″ content_font_size=”desktop:18px;” content_line_ht=”desktop:32px;” content_font_color=”#262626″]Het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker is dan ooit tevoren[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-check” icon_color=”#38b576″ content_font_size=”desktop:18px;” content_line_ht=”desktop:32px;” content_font_color=”#262626″]Je nu snel moet handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven[/ultimate_icon_list_item][ultimate_icon_list_item icon=”Defaults-check” icon_color=”#38b576″ content_font_size=”desktop:18px;” content_line_ht=”desktop:32px;” content_font_color=”#262626″]Een nieuw commercieel paradigma nodig is om te overleven[/ultimate_icon_list_item][/ultimate_icon_list]

Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je dit concreet moet inrichten om toekomstbestendig te blijven, dan is dit de sessie voor jou én jouw team!

De komende sessies staan gepland op 19 september en 26 oktober. Meld je nu aan!

  • De investering voor deelname aan deze 2,5 uur durende interactieve inspiratiesessie is €285 per persoon. Ik ga akkoord met de voorwaarden en meld me aan voor de inspiratiesessie van:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
[ultimate_spacer height=”25″ height_on_tabs=”25″ height_on_tabs_portrait=”25″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″][ultimate_spacer height=”150″ height_on_tabs=”150″ height_on_tabs_portrait=”150″ height_on_mob_landscape=”150″ height_on_mob=”150″]
[ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″][ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″][ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″]

De fundamentals van de Commerciële Revolutie zijn:

[ultimate_spacer height=”40″ height_on_tabs=”40″ height_on_tabs_portrait=”40″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″]
[ultimate_spacer height=”50″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”40″ height_on_mob=”40″]

Social
Selling

Data gebruiken om je potentiële klanten en huidige klanten beter te leren kennen en echt te verrassen op hun latente behoeften

[ultimate_spacer height=”50″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”40″ height_on_mob=”40″]

Sales Art
Experience

Klantdroom denken: samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en persoonlijke dromen

[ultimate_spacer height=”50″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”40″ height_on_mob=”40″]

Fan4Fan
Excellence

Van je klant een verkoper maken die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt

[ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″][ultimate_spacer height=”20″ height_on_tabs=”20″ height_on_tabs_portrait=”20″ height_on_mob_landscape=”20″ height_on_mob=”20″]

De methodes en technieken voor exponentiële groei die aan bod komen zijn beproefd door onder andere:

[ultimate_spacer height=”65″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″]
Centralpoint.nl
EY
Karcher
DB Schenker
Ricoh
[ultimate_spacer height=”65″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″][ultimate_spacer height=”65″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″] [ultimate_spacer height=”65″ height_on_tabs=”50″ height_on_tabs_portrait=”50″ height_on_mob_landscape=”25″ height_on_mob=”25″]
0

Send this to a friend