Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe deze ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in deze inspiratiesessie.
Je hebt vast al gemerkt dat:
De technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft
Het verschil maken en onderscheidendzijn belangrijker is dan ooit tevoren
Je nu snel moet handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven
Een nieuw commercieel paradigma nodig is om te overleven
Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je dit concreet moet inrichten om toekomstbestendig te blijven, dan is dit de sessie voor jou én jouw team!
De komende sessies staan gepland op 19 september en 26 oktober. Meld je nu aan!
De fundamentals van de Commerciële Revolutie zijn:
Social
Selling
Data gebruiken om je potentiële klanten en huidige klanten beter te leren kennen en echt te verrassen op hun latente behoeften
Sales Art
Experience
Klantdroom denken: samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en persoonlijke dromen
Fan4Fan
Excellence
Van je klant een verkoper maken die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt
De methodes en technieken voor exponentiële groei die aan bod komen zijn beproefd door onder andere: