Het Geheim van Marktverstoorders Ontrafeld
Na meer dan twintig interviews met managers van organisaties zoals Rituals, Coolblue, Corendon, Young Capital die het verschil maken, vroeg ik mezelf af: waarom lukt het hen wel? Het antwoord is: [...]
Na meer dan twintig interviews met managers van organisaties zoals Rituals, Coolblue, Corendon, Young Capital die het verschil maken, vroeg ik mezelf af: waarom lukt het hen wel? Het antwoord is: [...]
En krijg je purpose (of why) cadeau Veel organisaties komen erachter dat simpelweg pushen van hun producten niet voldoende is om de klant te raken en personeel aan zich te binden. Zij willen meer [...]
In de nieuwe realiteit is de oriëntatie en het koopgedrag van de klant echt anders dan voorheen. Zij of hij is online voorbereid, bestaat vaak uit meerdere beslissers, stelt hogere eisen en [...]
Nu we met zijn allen druk bezig zijn in de ‘nieuwe werkelijkheid’, is het zoeken naar een nieuwe dagelijkse routine, veelal digitaal. Ik merk dat organisaties naast het erg druk zijn [...]
Na meer dan twintig interviews met managers van organisaties zoals Rituals, Coolblue, Corendon, Young Capital die het verschil maken, vroeg ik mezelf af: waarom lukt het hen wel? Het antwoord is: [...]
Veel organisaties hebben de afgelopen jaren omzet stabiel gehouden of iets verloren en/of de marge loopt terug. De komende crisis is een van de meest gehoorde redenen. Ook speelt de opkomst van [...]
Stel, iemand opent een nieuw travel & lifestyle-hotel op Schiphol Amsterdam. Wat is dan hét symbool om de verbinding met de omgeving aan te gaan? Een vliegtuig. En dan bij voorkeur het [...]
Wanneer er iets verbeterd moet worden binnen organisaties wil men doorgaans snel van start gaan. Een plan maken, sessies doen, een proces optimaliseren, agile werken, een aantal skills-trainingen [...]
Het stellen van de beste vragen om de (toekomstige) klant, medewerker, collega of teamlid uit te da- gen is een ware kunst. Het beschikken over dergelijke vragen en het lef hebben om ze te [...]
Sales is het mooiste wat er is. Verrassende meerwaarde creëren om een bijdrage te leveren aan de ambitie of droom van je klant. Je klant helpen om zijn of haar ultieme ambitie te overtreffen. [...]
In deze uitdagende tijd is het relevant zijn voor de droom of ambitie van je klant belangrijker dan ooit. Echte sales genereert ook nu meerwaarde door iets wat nog latent is actief te maken. De [...]
In today’s reality, the buying behaviour of customers has changed. Customers have informed themselves online about the products and services they want to acquire before even meeting with a sales [...]
In the past generating revenue was relatively easy. But technological developments and changes in customer demand have created different market dynamics. In the past, the market was not [...]
Veel organisaties hebben de afgelopen jaren omzet stabiel gehouden of iets verloren en de marge loopt terug. De komende crisis is een van de meest gehoorde redenen. Ook speelt de opkomst van [...]
Wanneer er iets verbeterd moet worden binnen organisaties wil men doorgaans snel van start gaan. Een plan maken, sessies doen, een proces optimaliseren, agile werken, een aantal skills-trainingen [...]
In 2018 is de krapte op de arbeidsmarkt steeds nijpender geworden. En dat zal voorlopig niet veranderen. Waar organisaties in de jaren rondom de laatste financiële crisis nog uit meer dan genoeg [...]
Vandaag de dag brengen steeds meer bedrijven ‘social selling’ in de praktijk. Als zodanig worden steeds meer voordelen zichtbaar en traceerbaar. Bedrijven die investeren in social selling [...]
De markt verandert continu en daarmee ook de behoefte van de klant. Ongeveer zestig procent van de klantreis gebeurt online; onafhankelijk onderzoek doen naar een dienst of product, voordat je [...]
‘Content is koning’ en ‘context is koningin’ zijn uitspraken die veel worden gebruikt als het gaat om Social Selling. Door relevante en waardevolle content te delen, kunnen salesafdelingen hun [...]
De huidige commerciële systemen lopen tegen de grenzen van doorontwikkeling aan. Natuurlijk is er nog wel wat te winnen bij veel organisaties. Afgelopen jaren zijn de commerciële systemen zoveel [...]
Spinozaweg 10
Noordwijk 2202AV
Nederland
KvK 70343837. BTW 8582.76.975B01.
Algemene voorwaarden, privacy en cookieverklaring.
Copyright 2017, De Commerciële Revolutie
Send this to a friend