Van Product Push, naar Klantdroomdenken

En krijg je purpose (of why) cadeau Veel organisaties komen erachter dat simpelweg pushen van hun producten niet voldoende is om de klant te raken en personeel aan zich te binden. Zij willen meer [...]

Level 3, a new commercial order.

In today’s reality, the buying behaviour of customers has changed. Customers have informed themselves online about the products and services they want to acquire before even meeting with a sales [...]

SALES AS A COMPETITIVE ADVANTAGE

In the past generating revenue was relatively easy. But technological developments and changes in customer demand have created different market dynamics. In the past, the market was not [...]

Commercieel DNA als talentmagneet

In 2018 is de krapte op de arbeidsmarkt steeds nijpender geworden. En dat zal voorlopig niet veranderen. Waar organisaties in de jaren rondom de laatste financiële crisis nog uit meer dan genoeg [...]

De waarde van goede content

‘Content is koning’ en ‘context is koningin’ zijn uitspraken die veel worden gebruikt als het gaat om Social Selling. Door relevante en waardevolle content te delen, kunnen salesafdelingen hun [...]

De Commerciële Revolutie

De huidige commerciële systemen lopen tegen de grenzen van doorontwikkeling aan. Natuurlijk is er nog wel wat te winnen bij veel organisaties. Afgelopen jaren zijn de commerciële systemen zoveel [...]

page 1 of 2

Send this to a friend