Commercieel DNA als talentmagneet

In 2018 is de krapte op de arbeidsmarkt steeds nijpender geworden. En dat zal voorlopig niet veranderen. Waar organisaties in de jaren rondom de laatste financiële crisis nog uit meer dan genoeg [...]

De waarde van goede content

‘Content is koning’ en ‘context is koningin’ zijn uitspraken die veel worden gebruikt als het gaat om Social Selling. Door relevante en waardevolle content te delen, kunnen salesafdelingen hun [...]

De Commerciële Revolutie

De huidige commerciële systemen lopen tegen de grenzen van doorontwikkeling aan. Natuurlijk is er nog wel wat te winnen bij veel organisaties. Afgelopen jaren zijn de commerciële systemen zoveel [...]

De new school ‘killerpitch’

De new school ‘killerpitch’ Pitches. Een onderwerp dat regelmatig terugkomt in de vakliteratuur. Maar wat zijn dat nu ook weer precies? Er bestaan verschillende soorten. In deze column ga ik [...]

De Experience Center-hype

Wie wil het niet? Een plek waar je klanten alles kunt laten zien wat je als organisatie te bieden hebt. Totaaloplossingen in de meeste brede vorm gepresenteerd op de leukste en meest inspirerende [...]

De Coolblue in jouw sector

Coolblue wordt vaak genoemd als inspiratiebron voor andere organisaties. Ze zijn een schitterend voorbeeld van een organisatie met dezelfde producten als andere organisaties in een [...]

page 1 of 3
0
Test je organisatie, doe de sales benchmark!

Send this to a friend